pátek 9. února 2018

TIP z ČÍNY 10. DEFLEKTOR NA MOTO

S deflektory nemám zkušenost a popravdě jsem tento ještě ani nevyzkoušel, jen mi to bylo doporučeno. Jde o prodloužení stávajícího plexy ochranného štítu na motorce, který by měl rozrážet turbulence do helmy....




 Co jsem v našich obchodech vždy hledal bylo cenově nad 2000-3000Kč. Tady jsem zaplatil v akci do 500Kč. Nicméně to stojí za zvážení, nevypadá to vůbec špatně.

Zakoupil jsem v říjnu 2017 za 21,5$ včetně pošty, dnes za 23,5$.
ALIEXPRESS



Poznámka: Jde o snahu doporučit ostatním tip na relativně funkční výrobek za dobrou cenu. Uvedu cenu, za kterou jsem výrobek pořídil včetně odkazu na aktuální doporučení. Cena se může samozřejmě lišit dle prodejce. Můžete někdy ušetřit platbou v US dolarech a objednávkou přes aplikaci v mobilu. Můj tip a hodnocení je vždy subjektivní. Vaše doporučení na podobný výrobek je vítáno!



Žádné komentáře: