čtvrtek 23. listopadu 2017

TIP z ČÍNY 9. ANALOG 3D JOYSTICK (SONY PSP 3000)

Dostala se mi do ruky kapesní herní konzole SONY PSP3000. Bohužel při zkoušení byl vadný 3D joystick, který pořád signalizoval doprava. Rychlé pročištění nepomohlo a tak jsem objednal nový kus z Číny.....




Sony PSP 3000 je potřeba rozšroubovat, 2x malé šroubky nahoře a 1x dole. Vzadu jsou šroubky viditelné 2x a pod baterku jsou 2 šroubky, kde z toho jeden je pod samolepkou. Pak jde demontovat vrchní část....atd. Návod demontáže jde dohledat na youtubu. 
Starší generace PSP má myslím jiný joystick bez konektoru, to si ověřte. 
Nicméně joystick vyměněn a funguje!


Zakoupil jsem v říjnu 2017 za 1.69$ včetně pošty.
ALIEXPRESS



Poznámka: Jde o snahu doporučit ostatním tip na relativně funkční výrobek za dobrou cenu. Uvedu cenu, za kterou jsem výrobek pořídil včetně odkazu na aktuální doporučení. Cena se může samozřejmě lišit dle prodejce. Můžete někdy ušetřit platbou v US dolarech a objednávkou přes aplikaci v mobilu. Můj tip je vždy subjektivní, proto prosím berte ohled na Vaši potřebu jej vulgárně komentovat. Vaše doporučení na podobný výrobek je vítáno!

Žádné komentáře: