úterý 9. května 2017

TIP z ČÍNY 6. BEZDRÁTOVÁ WIFI MYŠ RAPOO

Řešil jsem bezdrátovou myš k notebooku za cenu, která mě v případě zklamání nebude mrzet. Požadavky byly alespoň dostatečný dosah, úspora baterie, rozumné DPI (citlivost senzoru) a funkčnost.....







Výsledkem je naprosto vyhovující produkt. Dosah wifi okolo 6-7m se jevil jako bezproblémový, úspora 1x AA tužkové baterie je v pořádku, myš po krátké nečinnosti sama usne nebo je možné jí zespodu napořád vypnout. Probuzení ze spánku je kliknutím tlačítka a i když myš používám jen párkrát do týdne, tak jsem jí za 3 měsíce ještě nevybil. Obsahuje tlačítko na přepínání citlivosti senzoru, bohužel si po usnutí nezapamatuje poslední volbu (tedy aspoň to tak vnímám). Rolovací kolečko není hlučné a příjemné se ovládá. Malý USB přijímač se dát pro transport schovat do těla myši. V neposlední řadě nízká cena, za kterou si u nás koupite možná 1/4 bezdrátové myši.


Zakoupil jsem v lednu 2017 za 2,75€ včetně pošty.
Cena dnes se pohybuje okolo 2,17€ včetně pošty.
ALIEXPRESS



Poznámka: Jde o snahu doporučit ostatním tip na relativně funkční výrobek za dobrou cenu. Uvedu cenu, za kterou jsem výrobek pořídil včetně odkazu na aktuální doporučení. Cena se může samozřejmě lišit dle prodejce. Můžete někdy ušetřit platbou v US dolarech a objednávkou přes aplikaci v mobilu. Můj tip je vždy subjektivní, proto prosím berte ohled na Vaši potřebu jej vulgárně komentovat. Vaše doporučení na podobný výrobek je vítáno!

Žádné komentáře: