úterý 16. června 2015

ASUS FONEPAD 7 FE170CG - aktualizace ANDROID 5 LOLLIPOP

Aktualizováno: 30.10.2015
DNES JIŽ ALE EXISTUJE OPRAVENÁ OFICIÁLNÍ AKTUALIZACE ANDROID 5.0.

Ano. Pro tento tablet tato aktualizace Androida verze 5 existuje, je oficiální, ale už není na stránkách ASUSu.



Moc jsem to nesledoval, ale údajně se aktualizace objevila na stránkách ASUSu někdy v květnu 2015. Teď ji tam delší dobu nenajdete. Důvody jsou možná v nějaké chybě. Osobně jsem pak nenašel žádnou chybu nebo nestabilitu, která by bránila funkčnosti tabletu. Tablet jsem využíval jako hlavní telefon s 2 SIM týden bez problému. Je ale možné, že někdo z Vás na nějakou chybu narazí, pak by mohl nastat problém s návratem k původní verzi.
Je však možné ji stáhnout jinde a do zařízení běžným oficiálním postupem nainstalovat.


Vyjádření z ASUS Technical Support: "aktualizace byla stažena, protože se u některých uživatelů objevil problém s touto aktualizací. Jakmile bude k dispozici její novější, opravená, verze, bude zase ke stažení."

Je tady ale jedno ale. Po instalaci jsem se chtěl na zkoušku vrátit zpět k verzi 4.4 KitKat a to se mi nepodařilo. Systém během instalace hodí chybu. Více jsem se tím zatím nějak zvlášť nezabýval.Po aktualizaci ale systém neběžel podle mě úplně jak by měl. Čistá instalace byla o poznání lepší a vše pak fungovalo korektně.
Upozorňuji tedy předem, že se mi po aktualizaci na ANDROID 5 LOLLIPOP nepodařilo dostat zpět na ANDROID 4.4 KitKat!

Tipy a doporučení  i omezení v Android 5
0. Zálohujte kontakty, SMS...atd.
1. Před instalací Android 5 mějte systém aktuální, tedy s poslední verzí Android 4.4.2
2. Android 5.0 nepodporuje Battery widget, Text To Speech, Dual App a MiniMovie.
3. Přidává Auto-start manažer pro správu paměti a zlepšení výkonnosti systému
4. Přidává ZenUI Nápověda, zálohování a zdarma hry
5. Check-in 1GB RAM optimalizace výkonnosti mechanismu

Stažení aktualizace Android 5 Lollipop 
https://drive.google.com/file/d/0B3kgf0WixJfkb1FMYnRBVDRPQmM/view?usp=sharing

Video s návodem, jak na to.
https://www.youtube.com/watch?v=aEkoNOEottY



Aktualizováno

ASUS nakonec vydal opravený Android 5 Lollipop již v létě. Stahovat opravenou letní verzi můžete níže, uložte jej na tablet, ten aktualizaci sám rozpozná a můžete instalovat.

Oficiální opravený update Android 5.0
UL-K012-WW-12.8.1.33-user.zip

Doporučuji stáhnout rovnou nejnovější aktualizaci z října 2015 viz můj další článek
asus-fonepad-7-aktualizace-10_2015

asus.cz

Žádné komentáře: