čtvrtek 5. dubna 2012

NAUŠNÍKY KOSS PORTCUSH

Sluchátka, která bych kvůli špatným potrhaným molitanům-náušníkům nerad měnil, jsem se snažil ještě nějak poslepit a opravit. Bohužel výsledek nebyl to pravé ořechové. Nabídek s náušníky je podle mého jak šafránu. Ve vybraném e-shopu byly vlastně jediné.


Ačkoli nemám ani tu správnou značku sluchátek k tomu určenou, riskl jsem koupi náušníků KOSS právě pro jejich vybraná sluchátka na zadním obalu i přes vyšší pořizovací cenu 190 kč. Ta to trochu vyrovnává dodáním rovnou 3 párů náušníků v balení (mě se to hodí, protože mám 3 stejná sluchátka). Stejně ale vychází šílená cena za pár 64 kč.


Po rozbalení jsou o poznání užší a trochu průměrově menší než mé originál. Zato jsou naomak pevnější. Tím jsem zjistil, že se dají i trochu natáhnout a to bez známky poškození.

vlevo KOSS / vpravo originál



Proto zde uvádím i fotky rozměrů mých sluchátek - měniče o průměru 40mm, který je tak trochu do elipsy 40x45mm s tloušťkou 7mm. Tyto rozměry považuji za hraniční a větší bych nedoporučoval!





Výsledek mě osobně potěšil, ačkoli jsem je chtěl zprvu ihned vrátit. Na uších sedí jak přibité, jsou opravdu pohodlné.

mé originál náušníky

 
náušníky KOSS
Náušníky zatím neslézají a sluchátka tím dostaly střízlivější tvar. I přes cenu cca. 190 kč (7,5eura) jsem vcelku spokojen. Jen snad škoda, že se nedají koupit levněji, třeba jen v páru.

Žádné komentáře: